چرا کارتریج تارا؟

ثبات کیفیت کالا :

باتوجه به کنترل کیفی کلیه مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید و رعایت استاندارد روش آزمون برای تمامی محصولات تولیدی کارتریجهای این شرکت دارای حداکثر ثبات کیفی می باشد.

قیمت مناسب :

با توجه به تعداد صفحات چاپ شده توسط کارتریج تارا مطابق با استاندارد روش آزمون STMC ,ISO/IEC19752 و طبق نمونه اصلی هزینه هر برگ چاپ بر اساس قیمت کالا بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خدمات پس از فروش :

کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی سه ساله یا تا پایان دوره مصرف بوده و واحد خدمات پس از فروش این شرکت در کوتاهترین زمان آماده ارائه خدمات کالای گارانتی دریافتی و در صورت لزوم حضور در سایت مشتری می باشد.

دسترسی آسان :

این شرکت توسط شبکه فروش دفتر تهران و یا شبکه توزیع در شهرستانها در کوتاهترین زمان کالای مورد درخواست مصرف کننده را تامین و ارسال می نماید.

صرفه جویی در وقت :

کلیه مصرف کنندگان می توانند سفارش خود را به صورت تلفنی ، نمابر و یا در وب سایت شرکت ارسال و پس از تائید منتظر دریافت کالا در محل خود باشند.

رعایت ایمنی سلامت کاربران :

از آنجاکه یکی از دغدغه های درست و بجای مصرف کنندگان کارتریج ، نگرانی از آسیب جسمانی حاصل از تماس پودر تونر با پوست و یا تنفس آن می باشد ، کلیه تونر های استفاده شده در این شرکت از شرکتهای معتبر تولیدی MSDS (Material Safety Data sheet) دارای برگه اطلاعات ایمنی سلامت می باشند.
محصولات طبق OSHA CFR 1910.1200 و EU Directive 1999/4E/EC جزو محصولات خطرناک طبقه بندی نمی گردند و دارای استاندارد های معتبر ذیل در راستای سلامت مصرف کنندگان می باشند.

حمایت از منافع زیست محیطی :

این شرکت در راستای ضوابط سازمان حفاظت از محیط زیست و به استناد ماده ۱۲ و ۱۳ قانون جلوگیری از آلودگی هوا واحد تولیدی خود را داخل شهرکهای صنعتی مصوب احداث و به بهره برداری رسانده است .

هویت کالا :

مصرف کارتریج تارا به عنوان محصول دارای نام تجاری مشخص و به پشتوانه بالغ بر ۲۰ سال فعالیت این شرکت نگرانی های مصرف کننده را در خصوص موارد امنیتی و تعهدات ارائه شده مرتفع می نماید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *