باورهای غلط در مورد کارتریج‌های compatible یا سازگار

امروزه برای هر دستگاه چاپگر تنوع بالایی از کارتریج در بازار یافت می‌شود که تعداد زیادی از آن‌ها کارتریج‌های سازگار با دستگاه یا کارتریج‌های Compatible هستند. با وجود اشغال سهم بالایی از بازار توسط این نوع کارتریج‌ها،  همچنان باورهایی غلط درمورد کیفیت آن‌ها در قیاس با کارتریج‌های جنیون یا OEM تولید شده توسط شرکت‌های سازنده دستگاه‌های چاپگر وجود دارد.برخی از این داده‌های غلط که حین خرید کارتریج بر انتخاب ما تاثیر غلط می‌گذارند در زیر آمده‌است:

۱.      کارتریج‌های سازگار شده بازیافتی هستند.

کارتریچ‌های شرکتی سازگار شده کارتریج‌هایی نو هستند که تمامی مراحل ساخت آن در خود شرکت تولید کننده طی شده‌است.

۲.      کارتریج‌های سازگار شده تعداد صفحات کمتری از کارتریج‌های OEM چاپ می‌کنند.

خیر! کارتریج‌های تارا همواره تحت آزمون‌های مداوم قرار میگیرد تا تعداد صفحات قابل چاپش برابر یا حتی بیشتر از کارتریج‌های OEM باشد. تعداد صفحات قابل چاپ برای کارتریج‌های تارا در بروشورهای کالا مشخص شده تا امکان قیاس برای مصرف‌کنندگان وجود داشته باشد.

۳.      کارتریج‌های OEM از کیفیت بالاتری برخوردار هستند

الزاماً این طور نیست. کارتریج‌های استاندارد طراحی شده‌اند تا با قیمت کمتری کیفیتی برابر با کیفیت کارتریج‌های OEM ارائه دهند. کارتریج‌های تارا با کسب استاندارد جهانی STMC و ارائه گزارش مداوم از تست کالاها به این موسسه موفق به دست یابی و حفظ این کیفیت شده‌است.

۴.      کارتریج‌های همساز به دستگاه چاپگر مصرف کنندگان آسیب می‌زند.

کارتریج‌های استاندارد به دستگاه شما آسیبی نمی‌رسانند. کارتریج‌های تارا مطابق با دستورالعمل پیشنهادی شرکت‌های تولیدکننده چاپگر شما تولید شده و در صورت استفاده و نصب مطابق دستورالعمل کارکرد امن و بدون آسیب آن توسط شرکت تضمین شده‌است.

۵.      استفاده از کارتریج‌های همساز گارانتی دستگاه چاپگر شما را از بین می‌برد.

طبق قانون، استفاده از هیچ کارتریج همسازی گارانتی دستگاه شما را از بین نمی‌برد و مصرف کننده اجازه دارد از هر کارتریج دلخواه برای دستگاه خود استفاده کند. توصیه ما استفاده از کارتریج‌های استانداردی است که عدم آسیب رسانی به دستگاه شما را ضمانت می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *